Kuru Mürdüm Eriği Reçeli Tarifi Mürdüm Eriği Reçeli Nasıl Yapılır Mürdüm Eriği Reçeli Oktay Usta Tarifleri

Kuru Mürdüm Eriği Reçeli Tarifi Mürdüm Eriği Reçeli Nasıl Yapılır Mürdüm Eriği Reçeli Oktay Usta Tarifleri, yemek tarifleri, Kuru Mürdüm Eriği Marmelatı Tarifi, Mürdüm Eriği Malmelatı Nasıl Yapılır, Mürdüm Eriği Marmelatı  Oktay Usta Tarifleri

Mürdüm Eriği Marmelatı Tarifi 
Malzemeleri

  • Yarım kilo kuru mürdüm eriği  
  • 4,5 bardak tozşeker
  • 1 limonun suyu
  • Su

Yapılışı
Mürdüm eriğini güzel yıkayın.
Bol suyun içinde yumuşayıncaya kadar kaynatın.
Erikler piştikten sonra tel süzgeçten geçirin.
Şekerini ilave edin, şeker eriyip koyulaşıncaya kadar kaynatmaya devam edin.
Şeker koyulaşınca limon suyunu ilave edin.
Bir taşım daha  kaynattıktan sonra ateşten alın.
Kavanoza doldurun, soğuduktan sonra kapağını kapatın.